آ

  • آتش زر، بهنوش مدل‏یابی معادلات ساختاری تاب‌آوری تحصیلی از طریق تفکر نوآورانه و سواد رسانه‌ای با نقش میانجی تنظیم هیجان‌های تحصیلی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 5-18]

ا

  • احمدی، محسن نقش رهبری دیجیتال در تصمیم گیری هوشمند با میانجی گری تیم پذیری [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 18-32]

  • احمدی حسینیان نژاد، فاطمه السادات تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر انعطاف پذیری شناختی، سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 98-110]

  • ادیب، یوسف بازنمایی فرایند شکل گیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی با محوریت برنامه درسی پنهان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 19-33]

  • اردلان، محمد رضا نقش رهبری دیجیتال در تصمیم گیری هوشمند با میانجی گری تیم پذیری [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 18-32]

  • اردلانی فرسا، روشنک ارائه الگوی مدیریت استراتژیک آموزش مجازی مبتنی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 50-63]

  • اسماعیلی، معصومه نقش واسطه‌ای اضطراب مدرسه در رابطه کمال‏‌گرایی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی با استرس انتظارات تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 86-101]

  • اسمعیلی، روشنک ارایه مدل رگرسیونی وابستگی به شبکه‌های اجتماعی بر اساس تمایز یافتگی و الگوهای ارتباطی در نوجوانان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 46-56]

  • افضلی، افشین نقش رهبری دیجیتال در تصمیم گیری هوشمند با میانجی گری تیم پذیری [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 18-32]

  • اکبری، الهام ارزیابی اثربخشی دوره‌های ضمن خدمت در بهبود عملکرد نیروی انسانی: مطالعه موردی یک بانک دولتی [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 57-69]

  • امیریان، فاطمه میزان توجه به سرمایه‌های فرهنگی در کتاب‌های درسی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 83-97]

  • ایمان زاده، علی بازنمایی فرایند شکل گیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی با محوریت برنامه درسی پنهان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 19-33]

ب

  • بابایی، مظهر رویکردی پدیدارشناسانه به تجربه زیسته نومعلّمان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 70-86]

  • بدری گرگری، رحیم اثربخشی برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت- انگیزشی بر احساس تعلق به مدرسه و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دختر قلدر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 5-18]

پ

  • پروین، احسان بررسی انتقادی نظام ملی نظارت و ارزیابی در آموزش عالی ایران: ارائه پیشنهادات سیاستی مطلوب [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 94-108]

  • پورحیدر، رحیمه تحلیل رابطه لذت تحصیلی و اشتیاق شغلی با استقلال شغلی و اعتماد سازمانی با میانجیگری ارزشیابی عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 33-48]

ت

  • تابع بردبار، فریبا نقش واسطه‌ای اضطراب مدرسه در رابطه کمال‏‌گرایی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی با استرس انتظارات تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 86-101]

  • تارین، حامد شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران های مؤثر بر آینده نظام آموزش دانشگاهی در فضای انقلاب صنعتی چهارم [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 5-21]

  • تقوایی یزدی، مریم طراحی و اعتباریابی مدل ایجاد جامعه کارآفرینانه در نظام آموزشی ‏پایه با رویکرد جامعه‌شناسانه [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 49-65]

ج

  • جوادی پور، محمد شناسایی ابعاد و ویژگی‌های برنامه درسی متراکم در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 34-48]

  • جودی شاه آباد، گیو بررسی نقش میانجی‌ تعهد سازمانی در رابطه بین وفاداری سازمانی و سایش اجتماعی مدیران مدارس [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 87-104]

ح

  • حاجی، جمال تبیین نقش واسطه‌ای توانمندسازی معلمان در رابطه بین رهبری سطح پنج با تمایل به انجام رفتارهای فرانقشی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 19-33]

  • حاجیان حیدری، مجتبی شناسایی شاخص‌های مرجعیت آفرین رشته‌های علوم‌ انسانی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 66-85]

  • حسنی، محمد تحلیل رابطه لذت تحصیلی و اشتیاق شغلی با استقلال شغلی و اعتماد سازمانی با میانجیگری ارزشیابی عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 33-48]

  • حسینی لرگانی، سیده مریم برنامه درسی ارتباط‌ساز بستری ‌نو در اقلیم آموزش عالی؛ اهداف و راهبردها [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 5-17]

  • حقیقت، سارا ارایه مدل رگرسیونی وابستگی به شبکه‌های اجتماعی بر اساس تمایز یافتگی و الگوهای ارتباطی در نوجوانان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 46-56]

  • حکیم زاده، رضوان شناسایی ابعاد و ویژگی‌های برنامه درسی متراکم در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 34-48]

  • حمیدی پور، رحیم مدل‏یابی معادلات ساختاری تاب‌آوری تحصیلی از طریق تفکر نوآورانه و سواد رسانه‌ای با نقش میانجی تنظیم هیجان‌های تحصیلی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 5-18]

  • حمیدی زاده، کتایون میزان توجه به سرمایه‌های فرهنگی در کتاب‌های درسی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 83-97]

خ

  • خان محمدی، هادی شناسایی شاخص‌های مرجعیت آفرین رشته‌های علوم‌ انسانی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 66-85]

  • خدیوی، اسداله ارتقاء سرمایه روان‌شناختی دانش‌آموزان از طریق توانمندسازی یادگیری (تجارب زیسته مدیران مدارس) [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 33-45]

د

  • دارابی عمارتی، عابدین تحلیل اثر فلات‌زدگی شغلی بر تعهد سازمانی با میانجی‌گری سکوت سازمانی معلمان [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 78-93]

  • دانشور هریس، زرین بررسی نقش میانجی‌ تعهد سازمانی در رابطه بین وفاداری سازمانی و سایش اجتماعی مدیران مدارس [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 87-104]

  • درینی، ولی محمد ارائه الگوی مدیریت استراتژیک آموزش مجازی مبتنی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 50-63]

ر

  • رحمانی باروجی، پریناز تبیین نقش واسطه‌ای توانمندسازی معلمان در رابطه بین رهبری سطح پنج با تمایل به انجام رفتارهای فرانقشی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 19-33]

  • رحیمی دوست، غلامحسین شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران های مؤثر بر آینده نظام آموزش دانشگاهی در فضای انقلاب صنعتی چهارم [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 5-21]

  • رستگارپور، حسن ارزیابی تکوینی کلاس‌های مجازی دانشگاه‌ها در زمان همه‌گیری کرونا با تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 49-61]

  • ریگی، عاطفه بررسی انتقادی نظام ملی نظارت و ارزیابی در آموزش عالی ایران: ارائه پیشنهادات سیاستی مطلوب [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 94-108]

ز

  • زاهد بابلان، عادل تبیین نقش واسطه‌ای توانمندسازی معلمان در رابطه بین رهبری سطح پنج با تمایل به انجام رفتارهای فرانقشی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 19-33]

س

  • سامری، مریم تحلیل رابطه لذت تحصیلی و اشتیاق شغلی با استقلال شغلی و اعتماد سازمانی با میانجیگری ارزشیابی عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 33-48]

ش

  • شاهی، سکینه شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران های مؤثر بر آینده نظام آموزش دانشگاهی در فضای انقلاب صنعتی چهارم [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 5-21]

  • شریعت کیایی، معصومه تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر انعطاف پذیری شناختی، سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 98-110]

  • شفیع آبادی، عبدالله مدل‏یابی معادلات ساختاری تاب‌آوری تحصیلی از طریق تفکر نوآورانه و سواد رسانه‌ای با نقش میانجی تنظیم هیجان‌های تحصیلی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 5-18]

  • شمس اسفندآبادی، روفیا اثربخشی برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت- انگیزشی بر احساس تعلق به مدرسه و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دختر قلدر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 5-18]

  • شیخ الاسلامی، علی اثربخشی روش آموزش معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 22-32]

ص

  • صالحی، کیوان شناسایی ابعاد و ویژگی‌های برنامه درسی متراکم در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 34-48]

  • صدری دمیرچی، اسماعیل اثربخشی روش آموزش معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 22-32]

  • صفاریان، سعید طراحی و اعتباریابی مدل ایجاد جامعه کارآفرینانه در نظام آموزشی ‏پایه با رویکرد جامعه‌شناسانه [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 49-65]

ط

  • طاطاری، مبین ارزیابی اثربخشی دوره‌های ضمن خدمت در بهبود عملکرد نیروی انسانی: مطالعه موردی یک بانک دولتی [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 57-69]

  • طالبی، بهنام ارتقاء سرمایه روان‌شناختی دانش‌آموزان از طریق توانمندسازی یادگیری (تجارب زیسته مدیران مدارس) [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 33-45]

ع

  • عارفی، محبوبه واکاوی ویژگی اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی از منظر معلمان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 34-49]

  • عبداله پور، محمد آزاد رابطه صفات شخصیتی هگزاکو با عدم تعهد به اخلاق مدنی: بررسی نقش میانجیگرانه عاملیت انسانی در دانشجویان [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 62-77]

  • عسکری، فرزانه شناسایی ابعاد و ویژگی‌های برنامه درسی متراکم در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 34-48]

  • علیمرادی، شیدا رابطه صفات شخصیتی هگزاکو با عدم تعهد به اخلاق مدنی: بررسی نقش میانجیگرانه عاملیت انسانی در دانشجویان [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 62-77]

ف

  • فاطمی حقیقی، زهرا نقش واسطه‌ای اضطراب مدرسه در رابطه کمال‏‌گرایی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی با استرس انتظارات تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 86-101]

  • فتحی واجارگاه، کورش برنامه درسی ارتباط‌ساز بستری ‌نو در اقلیم آموزش عالی؛ اهداف و راهبردها [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 5-17]

  • فرهادی راد، حمید شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران های مؤثر بر آینده نظام آموزش دانشگاهی در فضای انقلاب صنعتی چهارم [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 5-21]

ق

  • قادری، سیامند بازنمایی فرایند شکل گیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی با محوریت برنامه درسی پنهان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 19-33]

  • قلوبی، فرزاد طراحی و اعتباریابی مدل ایجاد جامعه کارآفرینانه در نظام آموزشی ‏پایه با رویکرد جامعه‌شناسانه [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 49-65]

  • قنبری، سیروس نقش رهبری دیجیتال در تصمیم گیری هوشمند با میانجی گری تیم پذیری [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 18-32]

ک

  • کشاورز رودکی، ام البنین برنامه درسی ارتباط‌ساز بستری ‌نو در اقلیم آموزش عالی؛ اهداف و راهبردها [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 5-17]

گ

  • گرامی پور، مسعود ارزیابی تکوینی کلاس‌های مجازی دانشگاه‌ها در زمان همه‌گیری کرونا با تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 49-61]

م

  • مجتبی زاده، محمد نقش میانجی‌گری خود-کنترلی در رابطه با صفت‌های شخصیتی، تعهد سازمانی و انگیزش شغلی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 64-82]

  • محمدی، اکبر ارایه مدل رگرسیونی وابستگی به شبکه‌های اجتماعی بر اساس تمایز یافتگی و الگوهای ارتباطی در نوجوانان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 46-56]

  • محمدی، فاطمه اثربخشی روش آموزش معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 22-32]

  • محمدی، لیلا نقش میانجی‌گری خود-کنترلی در رابطه با صفت‌های شخصیتی، تعهد سازمانی و انگیزش شغلی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 64-82]

  • محمود علیلو، پروین ارتقاء سرمایه روان‌شناختی دانش‌آموزان از طریق توانمندسازی یادگیری (تجارب زیسته مدیران مدارس) [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 33-45]

  • محمودی، فیروز بازنمایی فرایند شکل گیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی با محوریت برنامه درسی پنهان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 19-33]

  • مرادی، حدیث تحلیل اثر فلات‌زدگی شغلی بر تعهد سازمانی با میانجی‌گری سکوت سازمانی معلمان [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 78-93]

  • مرتضی نژاد، نیلوفر تحلیل رابطه لذت تحصیلی و اشتیاق شغلی با استقلال شغلی و اعتماد سازمانی با میانجیگری ارزشیابی عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 33-48]

  • مظفری، نیلوفر شناسایی شاخص‌های مرجعیت آفرین رشته‌های علوم‌ انسانی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 66-85]

  • ملکی، بهرام تبیین سرزندگی تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده و حمایت تحصیلی: نقش میانجی یادگیری خودراهبر [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 102-118]

  • ملکی آوارسین، صادق بررسی نقش میانجی‌ تعهد سازمانی در رابطه بین وفاداری سازمانی و سایش اجتماعی مدیران مدارس [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 87-104]

  • منیری، مرضیه ارزیابی تکوینی کلاس‌های مجازی دانشگاه‌ها در زمان همه‌گیری کرونا با تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 49-61]

  • مهرعلیزاده، یداله شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران های مؤثر بر آینده نظام آموزش دانشگاهی در فضای انقلاب صنعتی چهارم [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 5-21]

ن

  • نعمتی، شهروز اثربخشی برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت- انگیزشی بر احساس تعلق به مدرسه و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دختر قلدر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 5-18]

و

  • واحدی، شهرام اثربخشی برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت- انگیزشی بر احساس تعلق به مدرسه و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دختر قلدر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 5-18]

  • وفایی فر، گلاویژ تبیین نقش واسطه‌ای توانمندسازی معلمان در رابطه بین رهبری سطح پنج با تمایل به انجام رفتارهای فرانقشی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 19-33]

ی

  • یادگارزاده، غلامرضا برنامه درسی ارتباط‌ساز بستری ‌نو در اقلیم آموزش عالی؛ اهداف و راهبردها [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 5-17]

  • یگانه، سمانه واکاوی ویژگی اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی از منظر معلمان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 34-49]